Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Nintendo müsste schon unglaublich blöd sein, es nicht im Bundle anzubieten. Andererseits waren sie bei Super Mario 3D World eben genau so unglaublich blöd.
Zur Lage der Xbox: Die Kiste verkauft sich so gut wie keine andere Xbox vor ihr. Trotz der direkten Konkurrenzsituation. Mit der 360 war man noch 1 Jahr ohne Nintendo und Sony am Markt. Und man verkauft die Konsole ohne Verlust. Allein der fantastische Erfolg der PS4 dürfte das Knallen der Sektkorken in Redmond verhindern.
Hätte hier irgendjemand geglaubt dass sich eine der neuen Kisten so gut verkauft? Es sind erst 4Monate her seit Release.
Liegt wohl eher daran, dass es praktisch keine Spiele für die PS4 gibt, für die sich Japaner normalerweise interessieren würden.Fast überall ist die PS4 ausverkauft. Nur in Japan stapeln sich die Kisten in den Märkten! Ich behaupte mal - ohne es zu wissen - dass Sonys Konsole auch in Japan schwer zu bekommen ist. Erst wenn es die Playstation flächendeckend gut verfügbar in den Läden gibt, kann man sagen, ob das Interesse nachlässt.
So it comes with great excitement to learn that within the first nine days of launch, global sales of inFAMOUS Second Son exceeded over 1 million units*, making Second Son the fastest selling inFAMOUS title to date!
Capcom cuts profit forecast in half due to "rapid changes" in the games market
http://www.gamespot.com/articles/ca...pid-changes-in-the-games-market/1100-6418666/Dead Rising and Resident Evil publisher Capcom announced today that it had slashed its profit forecast for the year ending March 31 (today) by a whopping 51.5 percent due to "rapid changes" in the games market. The Japanese publisher previously expected to post a profit of ¥6.8 billion yen ($66 million) but is now anticipating net income of ¥3.3 billion ($31.9 million), a dropoff of ¥3.5 billion ($33.9 million).
Capcom's expectation to post a "special loss" for the year primarily came down to the company's struggles in the mobile business, the publisher said.
"Due to rapid changes taking place in the market for games, Capcom is building a sound base for earnings by reorganizing the product development framework and improving development processes. These are two core elements of the company's operations. The objective of these activities is to earn consistent earnings in each fiscal year. However, these initiatives have not yet started to produce benefits mainly in the Mobile Contents."
Hi guys! I’ve got a quick update to share with you. Sony Computer Entertainment, Inc. just announced that PS4 has cumulatively sold through more than 7.0 million units globally as of April 6th, 2014. PS4 software sales are another bright spot, with more than 20.5 million copies sold at retail and PlayStation Store worldwide as of April 13th, 2014.