Doctor Hobel
Oh Doooctor.. please Doooctor!
Naja. Gleichzeitig wäre ja noch schlimmer als gebrauchtmarkt.
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Wenn man nicht parallel zocken kann ist das Schrott. Das macht dann nur bei alten spielen Sinn, die keiner mehr spielen will.
Absprechen? Und ich mache dann um 20h die Konsole aus, weil dann jemand anders an der Reihe ist? Voll der Mist. Klappt niemals.
http://www.allgamesbeta.com/2013/06/ryse-qtes-complete-themselves-even-if.htmlWhy Ryse is The Most Frustrating Game of E3
I’m on the battlefield. I’m stomping through the corpses of my comrades swinging my sword at anything that moves. I begin a combo, I slash twice and then whooom slow motion is initiated, shit is about to get ‘cinematic’. A button prompt hovers elusively above the sword I’m about to drive into the throat of my enemy… argh I’m too slow! The prompt flickers, disappears.
I missed it. Damn.
But then somehow, for some reason, I still complete the cinematic ‘kill’.
What?
Maybe it’s a bug I think, but no. Next time I deliberately press the wrong button. The kill goes ahead, no consequences. Then I try hitting no buttons whatsoever. The kill goes ahead. I put the controller on the table in front of me, the kill goes ahead.
What is going on here?
I ask one of the Crytek people hovering at the booth – is this a bug? Why am I completing kills when I hit the wrong button prompt? Or, worse, no button at all. Turns out it was a deliberate design choice.
“We don’t want the player to feel frustrated,” I am told.
You´ll be able to play when you return home
Es gibt nen Ryse-Thread, Mächtle.
Dort ist übrigens auch ein Video verlinkt, wo das aufgeklärt wird. Der QTE-Kill ist nur wichtig für den Combo-Meter und die Punktzahl, das "cinematic feel" wird dadurch aber nicht gestört. IMO weitaus klüger als wenn man den Spieler zu tausend QTE zwingt und dann der Gegner normal gekillt wird.
Und ganz ehrlich, wenn dass das "most frustrating game of E3" ist, wegen so einem nichtigen Grund, dann hat der Mann aber einen weiten Bogen um den Dark Souls 2 Stand gemacht.
Zur dem stelle ich mir Frage ob ich das Spiel einfach bei Ebay verkaufen kann und den Käufer als Family Member eintrage. Somit widerspricht das dem DRM Konzept und man würde die MS Händler damit umgehen können. Chaos pur!
Dann könnte der Käufer aber keinen weiteres Personen das Spiel zum zocken geben.
http://news.xbox.com/2013/06/licenseGive your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
Give your games to friends: Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends. There are no fees charged as part of these transfers. There are two requirements: you can only give them to people who have been on your friends list for at least 30 days and each game can only be given once.
das steht aber nicht da. 'a given time' lässt eher meinen Schluss zu. Was ich aber auch schon geil fände. Dann teilt man sich halt ein Spiel mit paar Leuten und spricht sich wegen der Spielzeit ab
Xbox One: Microsoft verbietet Konsolen-Käufern Sammelklage
Microsoft sichert sich ab: Wer eine Xbox One bei dem Konzern vorbestellt, muss auf sein Recht verzichten, sich an möglichen Sammelklagen gegen Microsoft zu beteiligen. Wie das Portal Neowin.net unter Verweis auf die Microsoft-Geschäftsbedingungen erklärt, stimmen die Käufer mit der Anerkennung der AGB zu, sich in Streitfällen einem Schlichtungsverfahren zu stellen. Microsoft erwähnt die Klausel auf einer Infoseite, neben den technischen Voraussetzungen für den Betrieb der neuen Spielkonsole.
Ironie des Verfassers?
http://www.cinemablend.com/games/Xb...ng-Windows-7-With-Nvidia-GTX-Cards-56737.htmlYou know how EA's COO Peter Moore told Geoff Keighley during the post-conference interview at E3 that the games they were showing off on stage were running on comparable dev kit specs to the actual home consoles? Well...that's not really true. What is true, however, is that to get the best performance on home console games, Microsoft made sure that they were running on the most stable system specs available on the market and that happened to be an HP powered, Windows 7 system with Nvidia's 700 series GTX GPU.