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Irgendwie finde ich es beängstigend ruhig gerade, obwohl der Launch bald bevorsteht. Ich hoffe, ich bereue den Kauf nicht.
Es gibt 500 Punkte dafür wurde gesagt. Dass die dann übergreifend sind, davon bin ich ausgegangen ehrlich gesagtSicher, ist nur etwas konkreter. ^^
Es war z.B. bisher nicht bekannt, dass man die Punkte auch für 3DS-eShop-Kredit nutzen kann.
Großartig! Und sehr passende Musik! HachMiyamoto bei der Übergabe des Prinz-von-Asturien-Preises:
https://www.youtube.com/watch?v=up7_yBjoYw0
Die sind leider alle verschwundenEuropäische Spots:
Nano Assault Neo
- Online leaderboards, 'survivor' mode, local two player.
- Tunnel sequences from 3DS version not present in Neo, instead replaced with tunnel 'races'.
- Uses the 'C-Engine', an engine Shin'en has used on around 17 games.
- In two player mode, the GamePad camera captures the second player (on the GamePad) playing, and displays this image on the TV for the first player to see. Image captures at 30fps. Can be disabled.
- 'Missions' take place of achievements. Missions success is ranked online.
- 100mb download size.
- 5.1 LPCM surround sound audio.
- Hoping for launch day and low price.
- Loading times almost reduced to zero.
eStore/Digital
- Made profit on WiiWare, but felt the market was too small. Feels the 3DS eStore is a sign of Nintendo taking digital more seriously.
- Feels Nintendo is "listening to feedback", including from developers.
- Had no restrictions from Nintendo in terms of size, content and gameplay for their digital titles.
Wii U Hardware/Tech
- Hardware avoids "typical bottlenecks", such as RAM latency.
- GPU "quite open".
- Hardware has good optimisation potential, and components well balanced.
- Have had no problems with the CPU/GPU combination. Feels they're a "good match".
- GamePad streaming and camera capture do not put a burden on the CPU/GPU.
- Nano Assault Neo using a few tricks that are not possible on current generation hardware. States the modern Wii U GPU is capable of effects that can make Wii U games look better than any game on current generation hardware.
- Audio DPS used for 3D audio and lowpass filtering.
- Excited to see what developers do with the hardware over the years.
Design/Company Philosophy
- Big focus on framerate. Always aim for 60fps.
- Enhancements made to the C-Engine for one game can then be used in other games on other platforms.
- Enjoy independent, smaller working versus larger, contractual working. Allows for full ownership of properties and engines, and full control of project direction.
- Influenced by arcade games from the 80s/90s.
- Enjoy first party Nintendo games. Thought Journey was really great.
- Happy with their relationship with Nintendo.
- Developing Jett Rocket for 3DS. Hoping to release it in the next few months. Planning another Wii U game, to be announced early next year.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=498253
Die normale Werbung finde ich jetzt nicht soooooo kinderlastig. Die von BurgerKing hingegen muss ja für Kinder sein, da die die Zielgruppe für die BK Crowns sind.Ist ja nichts neues, dass Kinder einer großer Teil von Nintendos Käuferschicht ist, vor allem in der Zeit vor der Wii, aber nun sieht es so aus, als wäre das der absolute Hauptfokus.
In der neuen GamePro sind die ersten Reviews zu Wii U-Titeln.
Nintendo Land - 80% (alleine Mittelmaß, mit Freunden spaßig)
New Super Mario Bros. U - 85% (sehr gutes, traditionelles Jump & Run)
Ich kann mir eigentlich nicht vorstellen, dass die Hardware ein 2D-Mario nicht in 1080p hinkriegen würde. Nintendo scheint sich bewusst dafür entschieden zu haben das Spiel auf 720p zu optimieren.