Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
...Brett Favre's return for another season is "highly unlikely, but it has been an awesome year," the Minnesota Vikings quarterback told ESPN's Ed Werder after the Vikings' loss to the New Orleans Saints in the NFC Championship Game on Sunday.
Warner, 2-time MVP, hangs up jersey
Kurt Warner has called an end to one of the great storybook careers in NFL history.
The 38-year-old quarterback announced his retirement from the game on Friday after a dozen years in a league that at first rejected him, then revered him as he came from nowhere to lead the lowly St. Louis Rams to two Super Bowls, winning the first of them.
Written off as a has-been, he rose again to lead the long-suffering Arizona Cardinals to the Super Bowl a year ago.
ESPN
Mir isses letzendlich wurscht. Ich mag beide Teams. Ich kann allerdings euren Groll gegen die Colts nachvollziehen, hat Peyton euren Teams doch bittere Niederlagen beigebracht.
Haben sich bei euch auch Leute zum Superbowl angemeldet die das ganze Jahr keine NFL schauen und die gebildeten Anwesenden dann das ganze Spiel über mit völlig nervenden Fragen ("Was ist denn ein Fumble?" ) auf die Glocken gehen? Ich habe bereits letztes Jahr zu diesen Leuten Nein gesagt. Nervensägen.