Tscheff
Bekanntes Mitglied
Muss man sich aber auch leisten könnenMag sein. Aber man glaubt es kaum. Man kann sich dann sogar wieder trennen ?
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Muss man sich aber auch leisten könnenMag sein. Aber man glaubt es kaum. Man kann sich dann sogar wieder trennen ?
„Ich will nicht heiraten. Ich finde das ungezwungene so schön“ <—- That’s what she said.Das sagt sie jetzt noch
Tomb Raider
Rise of the Tomb Raider
- Stadia version utilizes DE re-release fro PS4/XBO
- Added effects but also missing effects like Tessellation from the PC version.
- Stadia version cuts Bokeh DoF from the DE re-releases.
- Stadia version: Dynamic resolution targeting 60 FPS with heights of 1720p
- In some scenes dynamic resolution can drop as low as 720p. But on average it was in 1512p range.
Shadow of the Tomb Raider
- Offers Performance and Quality mode.
- Quality mode targets 4K at 30 FPS
- Performance targets 60 FPS at ~1080p.
- Stadia version includes better AA solution than consoles, which also resolves sub pixel issues at distances.
- Stadia Performance mode still has vegetation shimmering though.
- Stadia version has lower resolution assets and texture filtering compared to XBX.
- Stadia also cuts/reduces a lot of volumetric lighting from XBX.
- Stadia Quality mode also lacks some reflections, tessellation, higher quality AO and enhanced vegetation from XBX's Quality Mode.
- Snow deformation, pure hair effects also lower quality/missing in Stadia Quality compared to XBX Quality.
- Greatest level of parity seen here.
- Stadia offers Quality at 4K/30 and Performance at Dynamic~1234~1350p/60 FPS
- Other graphical differences are minor and very similar to XBX.
- Bokeh, post process and AA are slightly different. Stadia seemingly uses close to PC's Ultra settings.
- Anisotropic filtering is reduced to almost nothing in Stadia.
- Jonah is missing eye lashes on Stadia
Heisst ja nicht, dass ich nicht nach wie vor daran interessiert binAlso dafür, dass Tabris hier von Stadia nicht viel hielt, ist er der einzige, der das Thema mit Engagement noch verfolgt
Kapier ich auch nicht. Der große Vorteil ist doch, dass man faktisch "endlos skalierende" Ressourcen in der Cloud zur Verfügung hat. Scheinbar limitiert man die aber noch so, dass es immer noch kacke ist...
Quelle: https://www.resetera.com/threads/stadia-ot-talk-about-the-weather.153872/post-27447740I played a lot of AC over the weekend... it's amazing how you can completely forget you are streaming the game. One thing this service needs for single player titles is a save state that you can instant load when you pop back in the service. Like a virtual suspend mode. It kinda sucks having to through Ubi's intro shit every time I want to play.