Nek'Yar
Bekanntes Mitglied
WTF
https://twitter.com/AlexanderPale/status/798294259589791744 - Achtung viel Gefluche
Noch ein WTF, wenn echt!
Was will der? Geht es darum, dass er schon ein Gerät hat?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
WTF
https://twitter.com/AlexanderPale/status/798294259589791744 - Achtung viel Gefluche
Noch ein WTF, wenn echt!
ja, siehe ein Post drunter das VideoWas will der? Geht es darum, dass er schon ein Gerät hat?
Da haben sie sich aber ne Menge Mühe gemacht - schon wieder
https://ebgames.com.au/nintendo-nx-...-Extra-Long-3m-Charging-Cable-Nintendo-Switch
USB-A to USB-C Charging Cable compatible with the Nintendo Switch Console.
Cable Length = 3m
Den 3DS hätte man doch problemlos schon mit einem Standard-Micro-USB-Kabel laden können. Das Wii U GamePad wäre damals natürlich noch problematisch gewesen.ging beim (3)DS ja noch nicht 100%ig. Die EU hst das zwar forciert, aber längst nicht alle hatten sich daran gehalten. Davon ab gab es 500mAh Ladegeräte, 1000er, 1500er, 2000er, 2500er,...
Mit USB-C gibt es auch einen Standard für die Ladeleistung und erst damit kann man das ernsthaft als Alternative sehen und nutzen. Andernfalls erzeugt man nur Supportaufwand ala "warum lädt mein Gerät nicht richtig"
Quelle: http://www.laptopmag.com/articles/usb-type-c-faqUSB Power Delivery is a specification standard that allows devices to send or receive up to 100 watts of electricity over a single connection while transmitting data at the same time. USB 2.0, the most common connector for smartphones and tablets, usually caps out at about 2.5 watts, enough for small devices, but a far cry from the 20 to 65 watts that most laptops need at any given time. With USB PD, you could connect your laptop to a monitor and send a 4K video to the display, while receiving a full power load from it.
http://letsplayvideogames.com/2016/...increases-performance-not-via-extra-hardware/When the system is connected to the dock by USB-C, the system’s components will run at a higher clock speed to facilitate 1080p resolutions on the TV. Both video and power will be transfered over USB-C when docked. Plugging the system into the dock will also activate a small additional fan to help with cooling when run at that higher clock speed. This fan is in the rear of the dock, and there is a gap in the back of the dock to allow the system’s inbuilt fans to vent when docked.
[...]
Nintendo’s January 13th 2017 reveal events will feature near retail level hardware. Each title will be locked to playing one game demo, but press will be free to take the systems to a separate area of the event to play on sofas rather than the TV. When returning to TVs, they will not be required to return the system to the same dock it started at.
Wen erreicht die selbe Edition, die gleichzeitig für PS4/One/PC rauskommen soll? Die ist für Leute, die das Spiel bisher nicht gespielt haben. Und bei der Switch-Variante kommt dann noch die Mobilität dazu, die vermutlich auch ein paar Kenner des Spiels zu einem erneuten Kauf bewegen könnte. Natürlich müssen From Software und Bandai Namco vernünftige Erwartungen an diese Version stellen, aber grundsätzlich sehe ich wirklich kein Problem bei einem solchen Port. Sowas wie Mass Effect 3 für Wii U zum Vollpreis zeitgleich mit der Trilogie für 360/PS3 war ein völlig anderes Kaliber.Naja, wer das Spiel zocken möchte, braucht ja nicht unbedingt ne Switch. Welche Käuferschicht soll mit Games erreicht werden, die für PS4/ONE bereits seit knapp einem Jahr draußen sind? Geht los wie bei der Wii U...
Wen erreicht die selbe Edition, die gleichzeitig für PS4/One/PC rauskommen soll?
Nintendo Switch will be able to play GameCube games via its Virtual Console service, three separate sources have confirmed to Eurogamer.
http://www.eurogamer.net/articles/2...ch-will-have-gamecube-virtual-console-supportNintendo Switch will be able to play GameCube games via its Virtual Console service, three separate sources have confirmed to Eurogamer.
GameCube support is already tested and working, we understand, and three Nintendo games have already been prepped for Switch.
Those games are Super Mario Sunshine, Luigi's Mansion and Super Smash Bros. Melee.
[...]
And while the number of platforms to be offered on Switch's Virtual Console has yet to be nailed down, we've heard that there should be an upgrade programme similar to that available on Wii U, where earlier purchases of Virtual Console NES games can be 'upgraded' for a small fee rather than being bought again at full price.
We've also heard that Nintendo Switch's Virtual Console is being engineered by (Nintendo European Research and Development) NERD, the studio behind the recent NES Mini micro-console which sold out in many stores ahead of Christmas.
[...]
Nintendo is also looking at Switch support for the Wii U's GameCube controller adaptor peripheral, although we understand that a final decision has not yet been made.
Du hast nicht mal die weiteren interessanten Details erwähnt...