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Killzone 2

Hm, habe es mal gelesen, den Punkt Abzug gab es wohl für eine massive Gegnerwelle am Ende vom Spiel. Annsonsten haben sie nix kritisiert.

BTW, die Zeiten, in denen offizielle Magazine per se hoch bewerten sind doch vorbei. Ich schätze mal eine Durchschnittswertung um die 90% für KZ2, leicht darüber eventuell.
 
Neues IGN UK-Preview gibbet auch:

Not convinced Killzone 2 will live up to that E3 demo? Wait until you see it in action. Seriously, Killzone 2 is without doubt the best-looking game on PlayStation 3, boasting some of the best effects and use of lighting we've seen not just on Sony's console but anywhere.

To play, Killzone 2 sits somewhere between Call of Duty and Gears of War 2. The pace of the game is very much full-on, much like Gears, but it's not quite so epic in scale and has more in common with Call of Duty in terms of mission objectives

The normal reaction to being shot at is to dive for cover, so why is it that most video game bad guys will quite happily stand in the open and soak up bullets before slumping to the ground in a bloody mess seconds later? Not so in Killzone 2, where the Helghast actively hide behind available cover, where they'll pop out to rattle off a shot or, if it's getting too heated, fire blindly to minimise the chances of taking a bullet. But what's really clever is the way they react to how you play: for example, lob in a grenade and they'll run into the open and risk being shot rather than face certain doom when the pineapple explodes in the face.

It's a shame then that your team-mates aren't quite so smart and often stand out in the open rather than fire from behind cover.

It's a shame then that your team-mates aren't quite so smart and often stand out in the open rather than fire from behind cover. ... Players are therefore encouraged to put in as much time in multiplayer as possible, because you're able to mix and match skills rather than forced to only play as one specific class. ... Importantly, even if you're a rookie with no experience Killzone 2's multiplayer is a cinch to pick up and play.

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Standard bei Spielen auf hohem Niveau vielleicht, ja. Abgesehen davon kommt es letztlich nicht darauf an OB sie es machen, sondern WIE sie es machen.
 
So, ich bin jetzt endgültig angefixt (den ersten Teil mochte ich schon sehr gerne). Das Game wird vorbestellt.
 
Ich bestell´s bei Amazon UK, oder gibt´s das woanders noch günstiger?
Hier kaufe ich höchstens noch gebrauchte Spiele.
 
Also ich weiß nicht was für ne Version die bei Giga hatten, aber dieses vorliegende Artbook des Pressekits hätte man wirklich nur marginal ändern müssen um es ner LE beizulegen...
 
Aber ein überdimensionales und supergeniales PressKit...:shake:

Ich versteh das nicht, wo ist denn das Problem so ein Presskit, wie es Giga gestern ausführlich gezeigt hat, als Collectors Edtion raus zu bringen. Ist doch eh schonmal fertig gestaltet und man bräuchte nur die Texte etwas ändern.

das deutsche presskit ist auch deutsch (also der ganze beschreibungskram). trotzdem gefiel mir das vom psp ableger besser :P
 
das deutsche presskit ist auch deutsch (also der ganze beschreibungskram). trotzdem gefiel mir das vom psp ableger besser :P
Ich meinte nicht vonwegen Deutsch/Englisch, sondern da wird ja sicher irgendwas Presse-bezogenes drauf stehen oder? Müsste man für den Endkunde doch anpassen, Kopierschutz bla, USK Logo etc.
 
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