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Not convinced Killzone 2 will live up to that E3 demo? Wait until you see it in action. Seriously, Killzone 2 is without doubt the best-looking game on PlayStation 3, boasting some of the best effects and use of lighting we've seen not just on Sony's console but anywhere.
To play, Killzone 2 sits somewhere between Call of Duty and Gears of War 2. The pace of the game is very much full-on, much like Gears, but it's not quite so epic in scale and has more in common with Call of Duty in terms of mission objectives
The normal reaction to being shot at is to dive for cover, so why is it that most video game bad guys will quite happily stand in the open and soak up bullets before slumping to the ground in a bloody mess seconds later? Not so in Killzone 2, where the Helghast actively hide behind available cover, where they'll pop out to rattle off a shot or, if it's getting too heated, fire blindly to minimise the chances of taking a bullet. But what's really clever is the way they react to how you play: for example, lob in a grenade and they'll run into the open and risk being shot rather than face certain doom when the pineapple explodes in the face.
It's a shame then that your team-mates aren't quite so smart and often stand out in the open rather than fire from behind cover.
It's a shame then that your team-mates aren't quite so smart and often stand out in the open rather than fire from behind cover. ... Players are therefore encouraged to put in as much time in multiplayer as possible, because you're able to mix and match skills rather than forced to only play as one specific class. ... Importantly, even if you're a rookie with no experience Killzone 2's multiplayer is a cinch to pick up and play.
Hm, habe es mal gelesen, den Punkt Abzug gab es wohl für eine massive Gegnerwelle am Ende vom Spiel.
Spricht für mich immer für einfallsloses Design bzw. künstliche Streckung der Spielzeit. Ist über die Spielzeit eigentlich was bekannt?
Das ist von der Länge genau richtig!
Review einer Seite die nicht kenne, aber die aber von Metacritics geführt wird:
http://www.megamers.com/playstation3/review.php?game_category=8&article_id=3557
Aber ein überdimensionales und supergeniales PressKit...
Ich versteh das nicht, wo ist denn das Problem so ein Presskit, wie es Giga gestern ausführlich gezeigt hat, als Collectors Edtion raus zu bringen. Ist doch eh schonmal fertig gestaltet und man bräuchte nur die Texte etwas ändern.
Ich meinte nicht vonwegen Deutsch/Englisch, sondern da wird ja sicher irgendwas Presse-bezogenes drauf stehen oder? Müsste man für den Endkunde doch anpassen, Kopierschutz bla, USK Logo etc.das deutsche presskit ist auch deutsch (also der ganze beschreibungskram). trotzdem gefiel mir das vom psp ableger besser![]()