Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
mit Zelda auf voller Helligkeit bissl über zwei StundenDer Akku hält bei wenig aufwändigen Spielen echt lange durch. Habe gestern etwa 2 Stunden Shovel Knight und Binding of Isaac gespielt und der Akku ist noch bei über 80 Prozent. Also unterwegs immer schön Indies spielen![]()
kommt beides. capcom ist schuld, dass die Switch 4GB RAM hat, das bleibt nicht ohne Spiel aus dieser Richtung.ich will ein Monster Hunter und kein Pokemon![]()
appropo, nehmt mal einen (new) 3ds in die Hand nach der Switch. Lustiges Gefühl
Dazu gibt's mittlerweile übrigens mehr Infos:kommt beides. capcom ist schuld, dass die Switch 4GB RAM hat, das bleibt nicht ohne Spiel aus dieser Richtung.
http://nintendoeverything.com/more-...ry-and-capcom-targeting-re-engine-for-switch/A few weeks ago, the Game Creators Conference 2017 was held in Japan. It was here that Nintendo’s Masaru Mitsuyoshi and Capcom’s Masaru Ijuin held a joint session about Switch. Plenty of information was shared, including how dev kits cost just 50,000 yen. You can read our original post here. With GamesIndusty Japan posting a follow-up article, there are a few exta tidbits we wanted to share.
Nintendo and Capcom had been discussing Switch’s performance and specs. It was important for Nintendo as a platform holder to gather opinions from various developers.
The first thing Capcom brought up was main memory space (RAM). With the number Nintendo initially proposed, it was enough if you compare it to other hardware at the time, but Capcom ultimately dared to say that it actually wasn’t sufficient. The reason for that is because of the company’s new RE Engine. Development of the engine was ongoing internally, and in order to reach its demanding specifications, more memory from Switch was definitely needed.
Not only Capcom, but other developers were bringing up memory space as well. Of course Nintendo wanted to install plenty of memory, but it was difficult to strike a balance with cost and arranging for it took time. But ultimately, the memory space of Switch is exactly same as Capcom requested. While the actual amount wasn’t mentioned during the session, it was increased considerably.
Ijyuin said Capcom is looking into porting RE Engine to Switch by attempting to optimize it to operate in a low power state. In order to port it, it is necessary to make the engine capable of corresponding to two different performance modes: docked and portable. Therefore, it is not an easy task, but they would like to put in the effort to achieve it.
3 Sek. den Powerknopf an der Switch drücken.. Dann erscheint ein Auswahlmenü, dort kann man dann die Konsole komplett ausschalten..Im Dock kann man die Konsole ja auch nicht komplett ausschalten