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Impossible Creatures

  • Ersteller Ersteller Enrico Pallazzo
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Enrico Pallazzo

Guest
Tierzucht meets Echtzeitstrategie. Tönt gut, wie ist die Umsetzung? Spiel sollte morgen zu haben sein
 
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Set in a fantastic 1930s world, "Impossible Creatures" is a 3-D, real-time strategy game that pits the player against an evil villain in a desperate campaign across a chain of remote and diverse islands. Using Earth's most formidable animals as building blocks, the player must create an army of genetically-altered mutant monsters in a titanic struggle to protect an unsuspecting world.

Thousands of units: "Impossible Creatures" has more than 50 animals that can be combined to create a vast number of mutant creatures, the results of which are limited only by players' creativity.
Strategies as boundless as your imagination -- By building these creatures into powerful and effective armies, players can define their strategy and how they want to tackle their opponents.
Explore rich 3-D worlds - The highly detailed, fully 3-D dynamic world allows players to battle in four richly detailed environments, each with special flora and fauna.
Compelling single-player campaigns - Players command dozens of creatures, and henchmen in 15 missions across 14 distinct islands.
Unprecedented replayability - "Impossible Creatures" offers boundless creature combinations, armies, and strategies as well as online play and an easy-to-use mission editor that provides limitless play options.
Unique multiplayer options - Up to six "Impossible Creatures" players will be able to wage war in real time on Zone.com. The multiplayer component will streamline base-building, allowing players to build creatures offline and store them for future online battles. Players and creatures can also be ranked on Zone.com.
Transferable units - Players can refine their armies in the single-player campaign, and test their strategies with the same armies in a multiplayer game.


Imo ne ganz interessante Geschichte. Man kann sich seine Einheiten selber zusammenbauen, und gegen Gegner taktisch vorgehen :)
 
Klingt sehr geil, ein bißchen Belebung kann dem Genre auch nicht schaden. Aber bei der Optik brauche ich in Anbetracht meines Rechners gar nciht dran denken. ;)

Thx für die Screens + Infos!
 
Video auffer Gamestar-DVD kam nich so dolle rüber.
Das Kombinier-Feature is zwar interessant, die Kämpfe sahen aber nach typischem Echtzeitgemetzel ohne Taktik oder Tiefgang aus.

Obwohl ich schon gerne ma wieder´n RTS zocken würde.
 
Gamestar bemängelt:

-Anspruchslose Kämpfe, im Eifer des gefechts bleibt keine Zeit um die Spezialfähigkeiten auszunutzen
-hat man einmal raus, welche Tierkombinationen am wirkungsvollsten sind, wird man eh keine anderen Kombinationen mehr ausprobieren.
 
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